Annons:
Etikettstrokeberättelser
Läst 14095 ggr
sait53
12/4/13, 1:15 PM

Hjärnblödning

Fick hjärnblödning för 5 år sedan, syns inte på utsidan. Inte någon förstår den trötthet jag bär på, önskar jag fick prova Modiodal som är för narcolepsi, tror det skulle hjälpa mot min trötthet och hjälpa mig med mina koncentrationsproblem, till och med få mig att känna lust

att hitta på någonting på fritiden, den tillbringar jag på soffan. Nog nu. Kramar till Er alla med besvär.

Annons:
Maria
12/5/13, 11:49 AM
#1

Har du pratat med din läkare om att pröva detta preparat?

Har du blivit ordentligt utredd när det gäller dina koncentrationsproblem?

Själv har jag inte haft någon stroke men däremot en elak hjärntumör som opererades för snart 3 år sedan.

Jag har diagnosen Asteno emotionellt syndrom (hjärntrötthet) och vet hur besvärligt det är. Jag har också en del minnesproblem och svårt att hålla uppe koncentrationen för länge. Jag har gjort en utredning hos en neuropsykolog och det kändes bra att få "papper" på att problemen verkligen fanns.

Jag arbetar 50% och det är precis vad jag klarar av.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

iMacKalle
4/24/15, 12:33 PM
#2

Man prackar på patienterna olika statinmediciner Atorvastatin, Simvastatin, Crestor, med flera  som skall minska kolestrolhalten men som för många är rena katastrofen. I Fass och bipacksedlarna kan man läsa om hur dom förstör levern, njurarna och ger muskelförtvining.

De senaste rönen pekar på att havregrynsgröt varje morgon ger samma resultat utan biverkningar.


Upp till toppen
Annons: